W dniu 9 lutego 2017r. w budynku ‘BABKA do wynajęcia’ w Warszawie odbył się Benefits Festival, czyli spotkanie liderów rynku produktów benefitowych wraz z osobami odpowiedzialnymi za politykę benefitową w firmach.

Firmę PKF Consult, partnera tego wydarzenia, reprezentowała Agnieszka Chamera – doradca podatkowy i Partner Spółki oraz Agnieszka Kitler – radca prawny w PKF.

Przygotowane zostały dwa stoły eksperckie, w tym jeden pod patronatem PKF Consult, który cieszył się sporym zainteresowaniem gości. Wśród odwiedzających stolik byli przedstawiciele Grupy Żywiec, Banku PKO S.A., Drogerii Dayli Polska sp. z o.o., a także przedstawiciele innych pracodawców.  Pytania dotyczyły głównie kwestii rozliczania świadczeń pozapłacowych udzielanych pracownikom, w kontekście podatków.

Blisko godzinną prelekcję w przedmiocie skutków podatkowych dla pracownika i pracodawcy z tytułu benefitów pracowniczych w świetle przepisów prawa i orzecznictwa wygłosiła z ramienia PKF Consult Agnieszka Chamera.  Występ eksperta PKF spotkał się  z dużym zainteresowaniem obecnych, którzy jeszcze po jego zakończeniu prosili o możliwość rozmowy i wyjaśnienie dalszych kwestii.

 

Szybki kontakt 1/3

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.