PKF BPO SADOWSKA - MALCZEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt pt. „Wdrożenie nowych narzędzi i technologii, w celu usprawnienia świadczonych usług księgowych, kadrowo – płacowych oraz usług z zakresu rachunkowości zarządczej, kontrolingu i doradztwa biznesowego, dla optymalizacji kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania „6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest wprowadzenie usprawnień, które przyczynią się do podniesienia cyfryzacji i digitalizacji firmy.
Cele szczegółowe:
- zakup urządzeń skanujących,
- zakup robotów software’owych,
- zakup oprogramowania do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- zakup usługi programistycznej do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej.
- nabycie i wdrożenie robotów software'owych RDA (Robotic Desktop Automation) służących do automatyzacji procesów biznesowych i zarządzania organizacją.
- nabycie i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego cyfryzację procesów biznesowych jakimi są świadczenia usług księgowych dla klientów zewnętrznych.
- zakup urządzeń skanujących (3 szt.), które pomogą w pełni wykorzystać oprogramowanie do zarządzania e-teczkami pracowników oraz system do obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie.
Planowane efekty projektu:
- Roboty software'owe, planowane do wdrożenia, usprawnią i przyśpieszą powtarzalne procesy biznesowe (automatyzacja procesów biznesowych i usprawnienie wewnętrznej organizacji pracy).
- Zredukowanie praktycznie do zera kosztów fizycznego przechowywania ton papieru i wyeliminowanie wszystkich niedogodności związanych z obsługą papierowego archiwum.
- Spółka znacząco zwiększy efektywność realizowanych usług księgowych, kadrowo – płacowych oraz usług z zakresu rachunkowości zarządczej, kontrolingu i doradztwa biznesowego.
- System DMS za pomocą funkcjonalności OCR'owania dokumentów, obiegu dokumentu u klienta i konfiguratora procesów, będzie znacząco przyśpieszał procesowanie fizycznych dokumentów klientów.
Okres realizacji projektu od 01.11.2022 r. – 31.10.2023 r.
Wartość projektu ogółem: 299 300,00 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 299 300,00 PLN
Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 254 405,00 PLN
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Pliki do pobrania
PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.