Kilka faktów o PKF

Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-konsultingowych w kraju i jedną z wiodących sieci audytorów i konsultantów na świecie. W Polsce prowadzimy działalność od 31 lat. Specjalizujemy się w zakresie audytu, doradztwa finansowego, inwestycyjnego i podatkowego, oferujemy usługi z zakresu outsourcingu rachunkowości, usług kadrowo-płacowych, kontrolingu czy rachunkowości zarządczej. W swojej ofercie mamy również szkolenia biznesowe. Nasze oddziały mieszczą się w największych miastach w Polsce tj.: w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu, Katowicach, Lublinie i Zielonej Górze.

PKF jako pracodawca

Przede wszystkim jesteśmy firmą rodzinną. To, co cenimy najbardziej to atmosfera i praca zespołowa.

Staramy się dbać nie tylko o samego pracownika, ale też o ich rodziny i najbliższych, m.in. dlatego organizujemy i dołączamy do wielu akcji charytatywnych, w tym też takich, które dotyczą naszych pracowników i ich otoczenia. Organizujemy wiele konkursów skierowanych do rodzin i ich najbliższych.

W naszym zespole mamy wielu młodych rodziców, cieszymy się z każdego małego członka zespołu PKF. Dla naszych pracowników nie jest zaskoczeniem, że po biurze biega mały człowiek. Dbamy o to, aby nasze mamy czuły się bezpiecznie w naszej firmie zarówno w okresie ciąży, jak i po nim – ułatwiając im powrót z „projektu mama” do życia zawodowego.

Nie zapominamy, aby nasze benefity służyły nie tylko finansom pracownika, ale także zdrowiu fizycznemu i psychicznemu.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, jak bardzo ważny jest rozwój naszych pracowników. Naszym motto jest „Sukces tworzą ludzie, dlatego dbamy o Twój rozwój”. To nie spółka dostarcza naszym Klientom wartości dodanej – to nasi pracownicy i zespół, poczynając od asystenta do eksperta. Dlatego tak ważna jest dla nas umiejętność pracy w zespole.

Regularnie organizujemy szkolenia dla naszych pracowników, zarówno szkolenia merytoryczne, jak i z umiejętności miękkich oraz informatycznych. Dofinansowujemy również specjalistyczne kursy oraz studia.

Cieszymy się i świętujemy Jubileusze naszych pracowników w PKF i umilamy je nagrodami.

Nie zapominamy też o rozwoju tak ważnych w dzisiejszych czasach umiejętności językowych.

Żyjemy w czasach wielu zmian i niepewności. Dlatego podchodzimy elastycznie do takich zagadnień jak praca zdalna i hybrydowa lub wybór formy zatrudnienia.

Dbamy, aby nasi pracownicy mieli jasno wyznaczone ścieżki rozwoju i wspomagamy ich, aby z naszą pomocą przechodzili przez kolejne ścieżki kariery.

Zawsze rzetelnie rozliczamy się z obowiązków związanych z rozliczeniem pracy w nadgodzinach i wszelkich finansowych kwestii związanych z wynagradzaniem oraz premiowaniem wysiłków naszych pracowników.

Żeby zacieśnić więzy zespołowe, regularnie organizujemy różnego rodzaju wyjazdy i spotkania integracyjne.

Więcej o naszych benefitach znajdziesz w zakładce 'Co oferujemy'.

Ponadto PKF jest akredytowanym pracodawcą ACCA.


 

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ulotką:
 

Pliki do pobrania

Szybki kontakt 1/3

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.