Program konferencji

26.04.2016
Informacje o konferencji
Program konferencji
Prelegenci
Miejsce i termin
Warunki uczestnictwa
Formularz zgłoszeniowy

Rejestracja – 9:30

Wprowadzenie (10:00-10:15)
Piotr Rybicki – Prezes Zarządu Nadzórkorporacyjny.pl

Cel i waga zmian wynikających z regulacji:

  • Dyrektywa 2014/56/UE i szczególne regulacje dotyczące jednostek zainteresowania publicznego – rozporządzenie 537/2014 Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej w sprawie szczególnych wymogów badań sprawozdań finansowych.
  • Dobre praktyki 2016.


Część I (10:15-11:45)

Ewa Jakubczyk-Cały – Partner Zarządzający PKF Consult

Rady nadzorcze i Komitety audytu w nowych regulacjach

  1. Kategorie jednostek objętych nowymi regulacjami. Przewidywany wpływ nowelizacji na współpracę właścicieli, zarządu, rady nadzorczej i jej komitetu audytu.
  2. Komitet audytu: umiejscowienie, kryteria wyboru członków, ich zadania i odpowiedzialność.
  3. Rodzaj i nieuchronność sankcji za naruszenie regulacji.
  4. Wybór biegłego rewidenta.
  5. Zmiany form sprawozdań biegłych rewidentów dla komitetów audytu i rad nadzorczych.
  6. Inne wybrane zagadnienia.

Przerwa – 11:45-12:00


Część II (12:00-13:30)

Iwona Gębusia – radca prawny

Czy statuty i regulacje corporate governance będą wymagały zmian w spółkach publicznych?

  1. Powołanie członków rad nadzorczych przez akcjonariuszy.
  2. Komitety audytu – jak dobierać ich członków.
  3. Obowiązki komitetów audytu – są w regulacjach, a jakie są prawa?
  4. Wynagrodzenia dla członków komitetu audytu versus sankcje i ich asekuracja.
  5. Jak kształtować regulaminy działania rad nadzorczych i komitetów audytu?
  6. Czy zmieniać statuty?
  7. Dobre praktyki 2016, a nowe regulacje.

Lunch – 13:30-14:15


Część III

Panel I (14:15-15:15)

Wyzwania dla organów spółek i komitetów audytu wynikające z nowych regulacji 2016.

Paneliści: członkowie rad nadzorczych i komitetów audytu, przedstawiciele inwestorów

Przerwa – 15:15-15:30

Panel II (15:30-16:30)

Jak wdrożyć regulacje: zadania pionów Relacji Inwestorskich, Compliance, Corporate Governance i audytu wewnętrznego.

Paneliści: przedstawiciele biur w spółkach publicznych – odpowiedzialni za relacje inwestorskie, compliance, corporate governance, audyt wewnętrzny.

Dyskusja i zakończenie konferencji (16:30-17:00)

Pliki do pobrania

Szybki kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

** wypełnij przynajmniej jedno z pól oznaczonych gwiazdkami (**): adres e-mail lub numer telefonu. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się z Tobą w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Skontaktuj się z nami
Anna Urbańska-Albero
Anna Urbańska-Albero
Dyrektor Centrum Wsparcia Rozwoju Biznesu +48 605 624 201

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.