Polityka Benefitowa Przedsiębiorstwa

11.04.2017

Targi: Polityka Benefitowa Przedsiębiorstwa

27-28 KWIETNIA 2017 8:30
Adres: Golden Floor - Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa 

Polskie przedsiębiorstwa przeżywają coraz bardziej dynamiczny rozwój i opanowują rynki nie tylko krajowe, ale też działają globalnie. Do osiągniecia pełni sukcesu i stabilnego funkcjonowania w warunkach dużej konkurencji niezbędny jest sprawdzony, stabilny zespół pracowników o wysokich i często rzadkich kompetencjach. Pozyskanie i utrzymanie najlepszych jest coraz trudniejsze. Przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach na uatrakcyjnienie swojego wizerunku pożądanego pracodawcy oferując pracownikom, poza wynagrodzeniem podstawowym, coraz to więcej elementów z katalogu świadczeń pozapłacowych. Często niestety robią to ad hoc, bez konkretnej strategii, planu i bez sprawdzania efektów podejmowanych działań. Dużym wyzwaniem dla służb HR i zarządów fi rm jest zbudowanie takiego systemu świadczeń pozapłacowych, który z jednej strony spełniałby swoją rolę, a z drugiej był optymalny pod względem podatkowym. O tym, jak budować skuteczną politykę benefi tową zarówno pod względem efektywności, jak i podatków, rozliczeń i prawa dowiecie się Państwo od ekspertów, którzy są jednymi z najlepszych w swych dziedzinach.

Zapraszamy do wysłuchania naszych ekspertów -  Agnieszka Chamera, Partner PKF Consult, Doradca Podatkowy i Filip Smakowski, Radca Prawny – prowadzących Moduł II o rozliczaniach świadczeń pozapłacowych.

Program wydarzenia:

  • Moduł I: Kształtowanie polityki świadczeń pozapłacowych w przedsiębiorstwie
  • Moduł II : Świadczenia pozapłacowe dla pracowników w ujęciu podatkowym

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli firm związanych z kształtowaniem i rozwijaniem polityki benefitowej przedsiębiorstwa, a w szczególności: 

  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Dyrektorów Generalnych i Zarządzających
  • Właścicieli fi rm
  • Dyrektorów i Managerów HR
  • HR Business Partnerów
  • Specjalistów HR
  • Specjalistów ds. wynagrodzeń i benefi tów
  • Specjalistów ds. kształtowania polityki wynagrodzeń
  • Specjalistów ds. rekrutacji i rozwoju
  • Księgowych i specjalistów ds. rozliczeń

Program wydarzenia oraz pozostałe informacje organizacyjne dostępne są pod poniższym linkiem.

Skontaktuj się z nami
Anna Urbańska-Albero
Anna Urbańska-Albero
Dyrektor Centrum Wsparcia Rozwoju Biznesu +48 605 624 201

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.