Dnia 27.08. br. w siedzibie PKF w Warszawie odbyły się warsztaty „Jak przygotować firmę do PPK – praktyczne aspekty organizacyjne, finansowe, księgowe i HR”. Spotkanie miało na celu przybliżenie idei programu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz zaznajomienie jego uczestników nie tylko z regulacjami prawnymi, ale przede wszystkim z praktycznymi aspektami wdrożenia PPK w firmie.
Szkolenie z ramienia PKF poprowadził nasz ekspert Paweł Sobkiewicz, natomiast ze strony naszego partnera merytorycznego PFR Portal PPK - Julianna Jakubowska.
Wydarzenie zostało podzielone na 10 paneli tematycznych:
I. PPK, dlaczego, kiedy, po co, kto na tym zyska?
II. Zarządzanie PPK, zasady inwestowania:
III. Co pracodawca powinien zrobić przed wyborem firmy zarządzającej – polityka PPK w firmie
IV. Obowiązki informacyjne i dokumentacyjne
V. Naliczanie wpłat do PPK
VI. Czy będą zmiany w systemach finansowych i kadrowo-płacowych?
VII. Opodatkowanie PPK i inne daniny
VIII. Obowiązki związane z zatrudnieniem nowego pracownika
IX. Zmiany umów o zamówienia publiczne - po wdrożeniu PPK
X. Podsumowanie - polityka i szczegółowe procedury PPK u pracodawcy.
Dziękujemy wszystkim obecnym za przybycie i zapraszamy na następne warsztaty, które odbędą się 04.09. br., tym razem we Wrocławiu.
Więcej informacji o nadchodzących warsztatach: https://bit.ly/2MJm021
PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.