Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję „Pracownicze Plany Kapitałowe – aspekty prawne i organizacyjne wdrożenia programu PPK” Regionalnego Oddziału PIBR w Warszawie organizowaną wraz z PFR Portal PPK, przy wsparciu partnerów - PKF oraz Fundacji GPW.
Konferencja odbędzie się 6 listopada br. (środa), o godz 9.30 w Warszawskim Domu Technika NOT, ul. Czackiego 3/5, sala A (III piętro).
Uczestnicy w trakcie konferencji dowiedzą się i poznają:
- otoczenie makroekonomiczne towarzyszące wdrożeniu programu PPK
- podstawowe założenia programu
- role i obowiązki podmiotów zatrudniających
- korzyści i prawa uczestników PPK
- politykę inwestycyjną instytucji finansowych
- organizacyjne przygotowanie podmiotu zatrudniającego do wdrożenia PPK
- aspekty rachunkowo – podatkowe wdrożenia PPK
Agenda konferencji:
9.00 – 9.30 rejestracja/ bufet kawowy,
9.30 – 9.50 powitanie uczestników
Jadwiga Godlewska - Prezes Regionalnej Rady Regionalnego PIBR w Warszawie
Robert Zapotoczny - Prezes PFR Portal PPK
9.50 - 10.10 nowe wymogi formalne podmiotów zatrudniających w związku z wdrożeniem PPK
Małgorzata Smołkowska - Wiceprezes PFR Portal PPK,
10.10 -11.30 PPK – zarys programu - prowadzi PFR Portal
Dariusz Selak - Dyrektor Biura Relacji z Klientami
Magdalena Tworek – Ciechomska - Ekspert PPK
11.30 - 12.05 Przerwa kawowa,
12.05 - 12.30 Zasady inwestycyjne Funduszy Zdefiniowanej Daty
dr hab. prof. Agnieszka Alińska – SGH, wykładowca Szkoły Giełdowej Fundacji GPW
12.30 - 13.00 Debata PPK a compliance i wymogi formalne PPK
Prowadzonie debaty - Tomasza Krygiera, Ekspert ds. PPK, z
Skład panelu:
Robert Zapotoczny - Prezes PFR Portal PPK
Ewa Jakubczyk – Cały - Prezes PKF Consult, biegły rewident
Mariusz Jaszczyk - Wiceprezes Zarządu Telematics Technologies
13.00 - 14.30 PPK w podmiocie zatrudniającym
Prezes PKF, Ewa Jakubczyk-Cały - Prezes PKF Consult, biegły rewident
14:30 – 14:40 Podsumowanie konferencji
Jadwiga Godlewska - Prezes Regionalnej Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Warszawie
14.40 - Lunch
Zgłoszenia udziału w konferencji prosimy przesyłać do 4 listopada br. drogą mailową na adres biuro@pibr.waw.pl z podaniem imienia i nazwiska oraz numeru w rejestrze.
Udział w konferencji jest bezpłatny i będzie zaliczał 5 godzin samokształcenia w ramach szkolenia obligatoryjnego biegłych rewidentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.