Czy mogę skorzystać ze wsparcia?
W jakich obszarach mogę uzyskać wsparcie?
Jaki jest koszt projektu?
Formularz kontaktowy
Realizacja projektu składa się z dwóch etapów:
Etap I – audyt optymalizacyjny analizujący funkcjonowanie przedsiębiorstwa w poszczególnych obszarach;
Etap II – wsparcie doradcze we wdrożeniu rozwiązań i usprawnień rekomendowanych w etapie I.
W pierwszym etapie PKF Consult przeprowadzi audyt optymalizacyjny, który jest wstępnym rozpoznaniem potrzeb Klienta. Po zrealizowaniu audytu zostanie przygotowany raport w formie streszczenia menadżerskiego, uwzględniający specyfikę i potrzeby danego mikro- lub małego przedsiębiorstwa. Oprócz zidentyfikowanych potrzeb przedsiębiorstwa znajdzie się w nim lista przeprowadzonych analiz wraz z wykorzystanymi narzędziami oraz najważniejsze wnioski wynikające z każdej analizy. Ponadto, przedstawimy co najmniej 3 rekomendacje dotyczące wdrożenia w przedsiębiorstwie najkorzystniejszych rozwiązań lub usprawnień, które będą skutkować poprawą zarządzania finansami Państwa firmy.
Drugi etap polega na doradztwie we wdrożeniu rekomendowanych rozwiązań lub usprawnień. Usługi będą realizowane w terminie od 1 listopada 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.
Więcej informacji o programie mogą Państwo znaleźć na stronie KSU.
W ciągu 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji projektu PARP może przeprowadzić wśród klientów, u których świadczona była usługa szybkiej optymalizacji zarządzania finansami przedsiębiorstwa, badanie ewaluacyjne mające na celu zweryfikowanie założonych rezultatów wdrożenia rekomendacji.
Skontaktuj się bezpośrednio z naszym ekspertem:
Katarzyna Sobieraj (katarzyna.sobieraj@pkfpolska.pl ; 22 560 76 50 wew. 190).
Szybki kontakt

PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.