Jak pomagamy skorzystać z ulgi B+R?

Przedsiębiorcom przysługuje uprawnienie ujęcia wydatków na działalność badawczo-rozwojową w 100% w kosztach uzyskania przychodów, a następnie po raz kolejny odliczenia ich od dochodu. 

Nowa ulga na prace badawczo-rozwojowe
Jak zastosować ulgę?
Jak pomagamy skorzystać z ulgi B+R?
IP Box – jeszcze więcej korzyści

W celu efektywnego skorzystania z omówionej ulgi na prace B+R oferujemy Państwu:

  • Wnikliwą analizę podejmowanych działań badawczych, ale przede wszystkim pro rozwojowych pod kątem zakwalifikowania ich jako te dające prawo do skorzystania z ulgi BiR,
  • Analizę kosztów związanych z działalnością BiR, ich grupowania i ewidencji rachunkowej dla celów zakwalifikowania ich do grupy kosztów kwalifikowanych,
  • Rekomendacje co do wdrożenia ewentualnych zmian organizacyjnych i ewidencyjnych służących precyzyjnemu grupowaniu wszelkich kosztów związanych z działalnością BiR, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych,
  • Opracowanie stosownych raportów dokumentujących i rozliczających działalność BiR dla celów dowodowych i wyjaśniających w kontaktach z organami podatkowymi,
  • Wystąpienie z wnioskami interpretacyjnymi, które mają służyć zwiększeniu bezpieczeństwa podatnika w procedurze prawidłowego stosowania ulgi,
  • Wsparcie podatnika w kontaktach z organami podatkowych we wszelkich sprawach związanych z weryfikowaniem prawidłowości zastosowanej ulgi BiR.

 

Oferujemy Państwu swoje usługi zarówno w związku ze sporządzaniem rozliczenia rocznego CIT – 8, jak również w trybie wystąpienia z wnioskiem o stwierdzenie nadpłaty (poprzez korektę CIT -8). 

Ulga na prace badawczo–rozwojowe, IP BOX oraz pozostałe usługi świadczymy w całej Polsce poprzez regionalne biura w Warszawie, Łodzi , Poznaniu, Opolu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Gdańsku i Zielonej Górze.

Szybki kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

** wypełnij przynajmniej jedno z pól oznaczonych gwiazdkami (**): adres e-mail lub numer telefonu. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się z Tobą w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Skontaktuj się z nami
Dariusz Orczykowski
Dariusz Orczykowski
Dyrektor Departamentu Doradztwa Podatkowego w Regionie Zachód +48 692 464 706

Nasze publikacje

Zapoznaj się z naszymi ostatnimi publikacjami.

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.

Dlaczego PKF?
16
Miejsce wśród sieci firm audytorskich na świecie