Benefits Festival 2017

06.02.2017

Targi: BENEFITS FESTIVAL2017
Spotkanie liderów rynku produktów benefitowych z osobami odpowiedzialnymi za politykę benefitową w firmach.

9 LUTEGO 2017 8:00
Adres: Budynek „BABKA do wynajęcia” przy ul. Młocińskiej 5/7, Warszawa 


Rynek benefitów pozapłacowych w Polsce dynamicznie się rozwija. Wiele firm średnich i dużych przeznacza na świadczenia pozapłacowe określony budżet, wynikający z liczby zatrudnianych pracowników. Jak dobrze wydać pieniądze na świadczenia pozapłacowe, aby osiągnąć zamierzony cel - motywację pracowników przekładającą się na zwiększenie efektywności pracy?

Odpowiedzi na powyższe i inne pytania dotyczące świadczeń pozapłacowych będzie można znaleźć na BENEFITS FESTIVAL 2017 już 9 lutego 2017r. w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest PKF Consult a organizatorem Link Concept.

Zapraszamy również do odwiedzenia stolika eksperckiego PKF Consult. Nasz ekspert -  Agnieszka Kitler, Radca Prawny – będzie rozmawiała na temat rozliczania świadczeń pozapłacowych. Odpowie również na wszelkie Państwa pytania w tym zakresie.

BENEFITS FESTIVAL to spotkanie o charakterze targowo-konferencyjnym, złożone z kilku elementów:

  • BENEFITS EXPO - kilkadziesiąt firm oferujących produkty i usługi benefitowe
  • BENEFITS FORUM - rozmowy o budowaniu polityki benefitowej, dobrych praktykach
    i kwestiach formalno-prawnych m.in. wystąpienie dr Kazimierza Sedlaka
  • BENEFITS AD CHANNEL - wystąpienia eksperckie i dobre praktyki, prezentacja produktów benefitowych Partnerów
  • BEST BENEFITS STRATEGY 2017 - Konkurs na najciekawsze i najbardziej efektywne strategie benefitowe w firmach
  • BOOK OF BENEFITS 2017 - wszystko o rynku benefitów w Polsce.

Benefits Festiwal dedykowany jest:

  • Dyrektorom zarządzającym ludźmi w firmie i odpowiedzialnym za budowanie polityki personalnej
  • Menedżerom ds. wynagrodzeń i benefitów pracowniczych
  • Menedżerom ds. systemów motywacyjnych
  • Menedżerom zespołów odpowiedzialnych za budowanie pozapłacowych pakietów benefitowych dla swoich podwładnych
  • Przedstawicielom firm dużych, którzy stale pracują nad doskonaleniem polityki benefitowej oraz średnich i małych firm poszukujących efektywnych rozwiązań
    dla swoich pracowników

Program wydarzenia oraz pozostałe informacje organizacyjne dostępne są pod poniższym linkiem.

Skontaktuj się z nami
Anna Urbańska-Albero
Anna Urbańska-Albero
Dyrektor Centrum Wsparcia Rozwoju Biznesu +48 605 624 201

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.