Wdrożenie PPK krok po kroku i konfiguracja systemu Comarch PPK
- wdrożenie PPK, czyli wprowadzenie informacji o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej, która będzie zarządzać PPK firmy
- wprowadzenie rejestru pracowników Klienta
- oznaczenie w rejestrze pracowników: daty przystąpienia, deklaracji rezygnacji, deklarowanej składce % PPK
Pracownicze Plany Kapitałowe - Bieżąca administracja dokumentacją i obsługa PPK
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów wymaganych prawem
- obieg dokumentacji PPK pomiędzy osobami zatrudnionymi, pracodawcą a instytucją finansową zarządzającą PPK
- kontrola terminów przekazywania informacji pracownikom, jak również dostarczania ich dyspozycji oraz danych o uczestnikach PPK do instytucji finansowej
- wsparcie w bieżącej współpracy z instytucją finansową oraz podczas kontroli przeprowadzanych przez organy państwowe
- agregacja naliczonych składek na PPK w celu raportowania i dokonywania wpłat do instytucji finansowych
Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK) to system długoterminowego oszczędzania przy jednoczesnym udziale pracodawców i państwa. Dla pracownika przystąpienie jest dobrowolne. Dla pracodawcy wdrożenie PPK w firmie jest obligatoryjne i wiąże się z konkretnymi obowiązkami. Wdrażaliśmy PPK jako jeden z pierwszych pracodawców. Dzięki temu dobrze wiemy, co wziąć pod uwagę przy wyborze instytucji finansowej oraz jak przeprowadzić proces, jakim jest wdrożenie PPK.
Kadry i płace oraz pozostałe usługi świadczymy w całej Polsce poprzez regionalne biura w Warszawie, Łodzi , Poznaniu, Opolu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Gdańsku i Zielonej Górze.
Szybki kontakt
Nasze publikacje
Zapoznaj się z naszymi ostatnimi publikacjami.
PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.