Analiza warunków dla kontynuacji działalności spółki

Aktualna sytuacja na świecie, spowodowana przedłużającą się pandemią COVID-19, wymusza na przedsiębiorcach większą rozwagę w planowaniu strategicznym. Analiza fundamentalna spółki to nie tylko bardziej wnikliwe przyjrzenie się kondycji finansowej, ale również sytuacji finansowej jej klientów i dostawców. Sytuacja finansowa firmy i kontynuacja jej działalności może być zobrazowana przy użyciu oceny zagrożeń działalności operacyjnej.

Zakres analizy finansowej w ramach usługi weryfikacji warunków dla kontynuacji działalności spółki obejmuje m.in.:

Metody oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na dzień bilansowy, w tym:

  • Analiza danych finansowych i okoliczności istotnie zagrażających kontynuacji działalności (w tym związanych z pandemią), obejmująca m.in.:
    • kondycję finansową kluczowych dostawców oraz klientów
    • zakłócenia łańcucha dostaw
    • płynność finansową i wypłacalność jednostki uwzględniającą formy finansowania zewnętrznego
    • niewykorzystane zdolności produkcyjne, braki kadrowe
    • zmianę sytuacji w branży
    • dodatkowe koszty działalności operacyjnej w związku z wystąpieniem pandemii
    • dofinansowanie i ulgi stanowiące pomoc rządową oraz pozarządową
    • zmiany przepisów prawa
  • Ocena istotności zagrożeń
  • Identyfikacja obszarów wymagających przeciwdziałania w celu obniżenia ryzyka wystąpienia zagrożeń dla kontynuacji działalności

Ocena działalności przedsiębiorstwa skutkuje opracowaniem prognozy i planu funkcjonowania na co najmniej 12 kolejnych miesięcy.

Rachunkowość zarządcza i kontroling oraz pozostałe usługi świadczymy w całej Polsce poprzez regionalne biura w Warszawie, Łodzi , Poznaniu, Opolu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Gdańsku i Zielonej Górze.

Szybki kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

** wypełnij przynajmniej jedno z pól oznaczonych gwiazdkami (**): adres e-mail lub numer telefonu. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się z Tobą w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Skontaktuj się z nami
Jagoda Antoniak
Jagoda Antoniak
Associate Partner ds. Outsourcingu +48 601 201 219

Nasze publikacje

Zapoznaj się z naszymi ostatnimi publikacjami.

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.

Dlaczego PKF?
Certyfikowani księgowi i kadrowi

Sprawdź nasze referencje